Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Περιοχή 51: Η κορυφή του παγόβουνου

TIPOF THE ICEBERG

Περιοχή Λας Βέγκας τομέας 51 

Η πρώτη γνωστή χρήση της περιοχής ήταν το 1941 όταν ο πρωταρχικός σκοπός της βάσης της περιοχής 51 σύμφωνα με την CIA όπου και ανήκει ήταν η στήριξη και ανάπτυξη των πειραματικών αεροσκαφών και εξωτικών οπλικών συστημάτων. Η περιοχή πιστεύετε ότι ανήκει στην μεγάλη βάση Edwards Air Force οπού βρίσκεται στο νότιο τμήμα της Νεβάδα 133 χλμ. βόρεια-βορειοδυτικά του κέντρου της πόλης Λας Βέγκας.Η βάση βρίσκεται κοντά στην περιοχή πυρηνικών δοκίμων της Νεβάδας όπου και υπήρχε και η πρώην βάση Nellis και γενικά οι εγκαταστάσεις στην περιοχή φαίνεται να
λειτουργούν ως συμπλήρωμα της μεγάλης βάσης Edwards οπού και είναι και το κέντρο των Flight Test

Η περιοχή ονομάζετε σαν τομέας 51 γιατί θα μπορούσε να είναι και 51 πολιτεία της Αμερικής. Το όνομα που χρησιμοποιείται στις επίσημες αναφορές της CIA είναι Αrea 51 αλλά οι πιλότοι χαϊδεύτηκα την αναφέρουν και Dreamland, η Paradise Ranch,


Η έντονη μυστικότητα που περιβάλλει τη βάση και η στρατοκρατούμενη επόπτευση με χρήση θανατηφόρων όπλων αν χρειαστεί αλλά και η ίδια η ύπαρξη της οποίας η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν αναγνώριζε ακόμα και μέχρι 14 του Ιουλίου του 2003, αλλά και οι εμφανίσεις στην περιοχή αγνώστων προελεύσεως ιπτάμενων αντικείμενων, δίσκων και φωτεινών σφαιρών έχει τροφοδοτήσει δεκάδες θεωρίες συνωμοσίας.

Σήμερα η βάση έχει μεταφερθεί κάπου αλλού άγνωστο που; και δεν είναι σε επιχειρησιακή λειτουργιά. Επίσης σήμερα με τα ελαστικότερα μέτρα φρούρησης έχει δόση την ευκαιρία σε κάθε είδους ερευνητές να επισκεφτούν την απαγορευμένη περιοχή μεγαλώνοντας την ουφολογική συνωμοσιολόγια.

Από της επίσημες πληροφορίες αναφέρετε, ότι στη βάση 51 κατασκευαστήκαν τα : Lockheed U-2 - X-15 και το ξακουστό Lockheed Α-12 και SR-71 Blackbird Σήμερα στην βάση Edwards μεταξύ άλλων απορρήτων προγραμμάτων και πειραμάτων υπάρχει και ο αντικαταστατής των διαστημικών λεωφορείων με τα επιχειρησιακά αλλά μακριά από τα ματιά του κόσμου προγράμματα Falcon & HTX-3X Project και τα X-30 NASP με την εποπτείας της σημαντικής και ξακουστής DARPA (ανάπτυξη προηγούμενων τεχνολογιών)



Αλλά προγράμματα που άνηκαν στην έρευνα έξωατμοσφαιρικών επιχειρησιακών! αεροσκαφών ήταν το λεγόμενο με κωδικό ονομασίας "Blackstar" είναι τα πρώτα μυστικά τροχιακά διαστημικά λεωφορεία. Η πιθανή ύπαρξη του προγράμματος Blackstar αναφέρθηκε τον Μάρτιο του 2006 από το περιοδικό Εβδομάδα Αεροπορίας & Space Technology που ανέφερε ότι το πρόγραμμα είχε ξεκινήσει τουλάχιστον από τις αρχές του 1990, και ότι η ώθηση για το πρόγραμμα "Blackstar" ήταν να επιτρέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες της κυβέρνησης να διατηρήσει την κυριαρχία στο διάστημα. Το άρθρο ανέφερε επίσης ότι η ΗΠΑ αγνοούσε την ύπαρξη του Blackstar, γεγονός που υποδηλώνει ότι ήταν η πτήσεις εκτελούνταν από το Intelligence Agency. Το Aviation Week πιθανολογεί ότι ένα τέτοιο διαστημικό σκάφος θα μπορούσε να έχει, επίσης, και πρόσθετες στρατιωτικές δυνατότητες, κοινώς ως γνωστό "Ο βομβιστής του Διαστήματος ".


Επίσης από διαρρέων πληροφορίες στο Λος Αντζελες αναφέρετε ότι στην 51 πραγματοποιούντο πειράματα επάνω στον έλεγχο της βαρύτητα μέσο παραγομένων ισχυρών μαγνητικών πεδίων και της μαγνητικής μετεώρισης. Επίσης λιγότερο γνωστό αλλά υπαρκτό, είναι ότι άλλο πεδίο έρευνας ήταν και η αξιοποίηση του τομέα της βαρύτητας που θα οδηγούσε σε ανώτερες τεχνολογίες για ταχύτερα και από το φως ταξίδια στα αστέρια. Η θεωρία ονομάζετε WARP DRIVE και βασίζετε στα πειράματα στρέβλωση του χωροχρόνου με την τεχνητή δημιουργία στιγμιαίας βαρυτήκεις διαταραχής. Επίσης ήταν σε εξέλιξη η εξέταση,της αντίστροφης μηχανικής Η ανάπτυξη των εξωτικών όπλων ενέργειας Η μελέτη και ανάπτυξη των μέσων έλεγχο του καιρού Η έρευνα για τις δυνατότητες για ταξίδι στο χρόνο και την τεχνολογία ταχυμεταφοράς που σήμερα επαληθεύετε από ερευνητικά ιδρύματα, αλλά και τη ανάπτυξη ασυνήθιστων και εξωτικών συστημάτων πρόωσης.

Ο μύθος για τα εναερία άγνωστα αντικείμενα στην 51 ήταν υπαρκτός όταν δεκάδες αναφορές από κατοίκους κοντινών χωριών ανάφεραν πτήσης μυστήριων φωτεινών αντικείμενων που αψηφούσαν την βαρύτητα και εκτελούσαν ελιγμούς με απίστευτη ευκολία.

Η διαρρέων πληροφορίες από τεχνικούς στην 51 την δεκαετία 85-95 ανέφεραν ότι εκεί γινόταν κατασκευή και ανακατασκευή απορρήτων αεροσκαφών με βάση αλλοδαπή τεχνολογία και πιθανές επισκέψεις διαστημικών σκάφων. Σε αυτές τις διαρροές περιλαμβάνονται και ο Bob Lazar, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι το 1989 είχε εργαστεί στην περιοχή 51 όπου και υπέγραψε συμβόλαιο για την εργασία με εξωγήινα σκάφη που η κυβέρνηση των ΗΠΑ είχε στην κατοχή της.

Ορισμένοι πήγαν ακόμη παραπέρα δηλώνοντας ότι κάτω από την 51 υπήρχε ένας δαίδαλος υπογείων εγκαταστάσεων με διαβαθμίσεις πρόσβασης οπού στα ανώτερα κλιμάκια απορρήτου ήταν ένας χώρος για αλλοδαπά και ανθρώπινα πειράματα γενετικής με στόχο την ανθρώπινη κυβερνητική.
Πολλοί πιστεύουν ότι μέρος ερευνών από τη 51 έχει μεταφερθεί στη περιοχή του Dulce κοντά στη μικρή πόλη του Dulce. Σύμφωνα με αμερικανούς ερευνητές στο, Dulce κρύβονται, σκοτεινά υπέρ απόρρητα εργαστήρια βιογενετικών σχεδιασμών που πραγματοποιούν πέρα από κάθε νομιμότητα και ανθρώπου νου, πειράματα με ανθρώπους και ζώα.

Η άποψη αυτή ενισχύετε από ανορθόδοξες και στα όρια του νόμιμου εργασίες που διαρρέουν σε επιστημονικά περιοδικά. Συναντούμε λιπών γυναικολογίες μαιεύτηκες έρευνες κύησης ανθρώπινων εμβρύων σε μήτρες αγελάδων (πειράματα ιαπώνων γυναικολόγων 2000-5) Επιτυχή ανάπτυξη ανθρώπινου ! εμβρύου σε τεχνητή μήτρα (2011) κατασκευή τεχνικού αίματος από τα εργαστήρια της Λίβερπουλ, πειράματα έσοσκελετού και μηχανικής υποστήριξης και κυβερνητικής και πολλά αλλά που δείχνουν ότι οπού υπαρχή καπνός υπαρχή και φωτιά.

Η περιοχή 51απέκτησε ιδιαίτερη βαρύτητα όταν ιστορία του Roswell έγινε γνώστη και υποτιθέμενα εξωγήινα συντρίμμια ενός ΑΤΙΑ φυλασσόταν στην περιοχή 51.

Η ιστορία και ο μύθος της 51 θα παρέμενε όπως είχε, αλλά πρόσφατα σε μια έρευνα μιας συγγραφέα, αναφέρετε, ότι το περίφημο αλλοδαπό σκάφος δεν ήταν εξωγήινης προέλευσης αλλά, ήταν ένας δίσκος που κατασκευάστηκε από τους Σοβιετικούς χρησιμοποιώντας την τεχνολογία που πήραν από τους Γερμανούς μηχανικούς στο τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Και υπάρχουν κι άλλα. Σύμφωνα με ανώνυμη πηγή της συγγραφέα, το σκάφος ήταν επανδρωμένο με ανθρώπινους έφηβους που ιατρικώς είχαν τροποποιηθεί να μοιάζουν με εξωγήινους, με γιγαντιαίο κεφάλι και μεγάλα μάτια.
Ποιος θα έκανε κάτι τέτοιο σε παιδιά; Στα διαβόητα ναζιστικά στρατόπεδα θανάτου ο "γιατρός' Γιόζεφ Μένγκελε, είχε αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στην ευγονική και στην συνέχεα δούλεψε για την Σοβιετική ένωση οπού συνεχιζόταν τα φρικαλέα πειράματα ανθρώπων και πιθήκων για έναν ακούραστο στρατιώτη.


Η νέα θεωρία της συγγραφέα στο βιβλίο της περιοχή 51 αναφέρει ότι τα συντρίμμια του οχήματος μεταφέρθηκαν από το Ρόζγουελ προς το Wright Field και μετά στη Wright-Patterson αεροπορική βάση, κοντά στο Ντέιτον του Οχάιο, όπου παρέμειναν μέχρι το 1951 και στη συνέχεια μετακόμισαν στην έρημο της Νεβάδας. Εκεί, μη κατονομαζόμενες πηγές της συγγραφέα μια ομάδα τεχνικών ανέλαβε να μελέτησα το άγνωστο όχημα που ανακάλυψαν ότι πετούσε με την ονομαζόμενη τεχνολογία ηλεκτρομαγνητικής συχνότητας, EMF, μέσο πρόωσης που θα μπορούσε να λειτουργήσει, σχεδόν οπουδήποτε. Η αντίληψη ότι συσκευές, όπως τα αεροπλάνα θα μπορούσαν να τροφοδοτηθούν εξ αποστάσεως από την ηλεκτρομαγνητική ενέργεια είναι τουλάχιστον έναν αιώνα παλιές δείτε Nikola Tesla. Αλλά η ιδέα δεν έχει εφαρμοστή σε τόση μεγάλη κλίμακα και η ποσότητα της ενέργειας που θα απαιτείται θα ήταν αφάνταστα μεγάλη.

Η συγγραφέας αναφέρει ότι δύο παιδικού μεγέθους αεροπόροι που ανακτηθήκαν από το σκάφος, ζωντανοί προσπάθησαν να μιλήσουν ενώ τα αλλά ήταν σε κωματώδη κατάσταση και αποθηκευτήκαν σε τζελ. Γιατί Αμερική να κρύψει το γεγονός ότι κάποιοι στη Ρωσία κατασκεύασαν αυτά τα θλιβερά πλάσματα κατ 'εντολή του Στάλιν; "Επειδή," όπως αναφέρει η πηγή της συγγραφέα η Αμερική και η Κίνα έκανε τα ίδια πράγματα . Η Αμερική είναι η μόνη που έχει παραδεχτεί ότι πραγματοποίησε ιατρικά πειράματα σε παιδιά με αναπηρίες σε κρατουμένους σε στρατιώτες και σε ανυποψίαστους πολίτες .

Αυτό θέτει πολλά ζητήματα κατά πόσο ο δίσκος ήταν σοβιετικός η πράγματι αλλοδαπής τεχνολογίες.
Οι Σοβιετικοί που αγωνιζόταν για την πυρηνική σχάση, ήταν απίθανο να είχαν εξελίξει την εξωτική τεχνολογία EMF που οδηγούσε τον δίσκο; Αν είχαν κυριαρχήσει στα EMF, γιατί να το στείλουν να συντριβή στο αμερικανικό έδαφος, καθιστώντας έτσι ένα δώρο τεχνολογίας για τον μεγαλύτερο αντίπαλος τους; Επίσης αν η ΗΠΑ και η Ρωσία είχαν τεχνολογία EMF εδώ και 60 και πλέον χρόνια, γιατί πετούν ακόμα τα αρχαία αεροσκάφη με πτέρυγες και άγρα καύσιμα αεροπλάνα;

Σήμερα το θέμα αποκτά νέο ενδιαφέρον γιατί εκτός από την έρευνα της συγγραφέα στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντας, πρόσφατα υποβλήθηκε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα αεροσκάφος που αεροδυναμικά πρέπει θα έχει την μορφή ενός ιπτάμενου δίσκου και θα ορίζεται ως "φτερωτό όχημα αέρα ηλεκτρομαγνητικής ώθησης," Η τεχνολογία της μαγνητοϋδροδυναμική θα είναι κυρίαρχη οπού η ενέργεια θα παράγεται όταν ένα ρεύμα περνά μέσα από ένα αγώγιμο υγρό προκαλώντας τον περιβάλλοντα αέρα για να το ωθήσει γύρω από το σκάφος, οπού και θα το προωθήσει.

Ένα από τα πιο επαναστατικά στοιχεία της χρήσης του ιπταμένου δίσκοείδους οχήματος και της μαγνητοϋδροδυναμικής είναι ότι το όχημα δεν θα έχει κινούμενα μέρη. Η έλλειψη των παραδοσιακών μηχανικών μέρων, θα παρέχει τεράστια αξιοπιστία.


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...