Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013

Inception – Γερμανική εταιρεία μας «φυτεύει» διαφημίσεις στο μυαλό (Βίντεο)


INCEPTIO
   Όχι, δεν πρόκειται για κάποιο remake του blockbuster που δημιούργησε ο Κρίστοφερ Νόλαν. Είναι πραγματικότητα. Η γερμανική έκδοση του δικτύου Sky, σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρεία BBDO έχουν εφεύρει μια τρελή νέα τεχνολογία που μεταδίδει διαφημίσεις κατευθείαν
στο μυαλό.
Οι Γερμανοί χρησιμοποιούν μια μέθοδο που εκμεταλλεύεται την αγωγιμότητα των οστών και μεταδίδει ήχους στο εσωτερικού του αυτιού μέσω του κρανίου, κάτι που κάνει τον άνθρωπο που εν αγνοία του υποβάλλεται σε αυτή τη διαδικασία να του αρέσει η μουσική που ακούει.
Το Sky δοκίμασε την τεχνολογία αυτή με την καμπάνια «Talking Window», επειδή οι άνθρωποί του είχαν τοποθετήσει έναν μικρό αναμεταδότη στα παράθυρα τρένου. Όταν οι επιβάτες έγερναν προς το παράθυρο για να ξεκουραστούν ή να ρίξουν έναν υπνάκο άκουγαν μια εσωτερική φωνή που τους έλεγε κατεβάσουν την εφαρμογή του Sky για smartphone.
Η συγκεκριμένη διαδικασία μαγνητοσκοπήθηκε, μεταδόθηκε και όπως ήταν λογικό προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. «Απαράδεκτη προσπάθεια. Δηλαδή δεν θα μπορούμε να ακουμπήσουμε το κεφάλι μας πουθενά; Θα μας στερήσουν και τον ύπνο; Είναι κάτι που δεν πρέπει να εφαρμοστεί στις δημόσιες συγκοινωνίες», σχολίασε ένας από τους επιβάτες του τρένου. Παρά τις αντιδράσεις το Sky σκοπεύει να λανσάρει με κάθε δόξα και τιμή το project «Talking Window».
iefimerida





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...