INDIANA JONES
Ο πρωτεργάτης της ναζιστικής θηριωδίας Χίμλερ, την ώρα που αιματοκυλούσε την Ευρώπη, όργωνε την Ισπανία για την ανακάλυψη του απόλυτου χριστιανικού θησαυρού.
Φαίνεται πως το σενάριο της ταινίας «Ο Ιντιάνα Τζόουνς και η Τελευταία Σταυροφορία» βρήκε την έμπνευσή του απευθείας από τους «αρχιτέκτονες» του Γ' Ράιχ!
Μια νέα έκθεση στη Γερμανία για τις αρχαιολογικές αναζητήσεις των Ναζί φανερώνει τον τρόπο που το καθεστώς εγκαινίασε τη «Σταυροφορία» του -καταμεσής του πολέμου- για την ανεύρεση του Άγιου Δισκοπότηρου από τον Μυστικό Δείπνο του Ιησού.
Στη δημοφιλή ταινία άλλωστε του 1989, ο Χάρισον Φορντ -που ενσαρκώνει τον περίφημο κινηματογραφικό αρχαιολόγο- μάχεται λυσσαλέα τους Ναζί στην οδύσσειά του να το ανακαλύψει.
Φαίνεται πως η πραγματικότητα λοιπόν ξεπερνά ακόμα και την πιο αχαλίνωτη φαντασία, με τον διοικητή των SS, Χάινριχ Χίμλερ, να επισκέπτεται άρον-άρον την Ισπανία όταν πίστεψε λανθασμένα ότι το Άγιο Δισκοπότηρο βρισκόταν κρυμμένο σε αβαείο κοντά στη Βαρκελώνη.
Τι το ήθελαν όμως οι Ναζί το Άγιο Δισκοπότηρο; Ο διαβόητος Χίμλερ πίστευε ακράδαντα ότι το θρησκευτικό αυτό αντικείμενο θα βοηθούσε «τη Γερμανία να κερδίσει τον πόλεμο και θα έδινε στον ίδιο υπερφυσικές δυνάμεις»! Σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας δηλαδή...
Τμήματα λοιπόν των SS έψαχναν μάταια για το Άγιο Δισκοπότηρο, με τη χρηματοδότηση της όλης επιχείρησης να είναι αθρόα, καθώς τα πιθανά οφέλη από μια τέτοια αρχαιολογική ανακάλυψη λογίζονταν ανυπολόγιστης αξίας για τους Ναζί: όχι μόνο θα ξανάγραφαν την Ιστορία, αλλά θα αποδείκνυαν σε όλη την ανθρωπότητα ότι ήταν πράγματι η ανώτερη φυλή όλων των εποχών.
Έπρεπε να επιστρατευτεί βεβαίως μια στρατιά από ναζιστές αρχαιολόγους για να αποδειχτεί η άρια προέλευση του Ιησού, κακοποιώντας βάναυσα την Ιστορία, ιδεολογική επένδυση που ολοκλήρωσε με επιτυχία ο Χανς Ράιναρθ, ο αγαπημένος αρχαιολόγος του Χίτλερ. Χτυπώντας λες το μαγικό του ραβδάκι, ο Χριστός ήταν πλέον απόγονος της άριας φυλής, γεγονός που προσυπέγραφαν τόσο ο Φύρερ όσο και ο Χίμλερ. «Ήρθε η ώρα της γερμανικής αρχαιότητας, της γερμανικής προϊστορίας», συνήθιζε να προπαγανδίζει ο Χίτλερ, βλέποντας τους μακρινούς προγόνους της άριας φυλής με τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια να κατοικούν στην αρχαία Παλαιστίνη.
Στην έκθεση «Σκάψτε για τη Γερμανία - Η Αρχαιολογία κάτω από τη Σβάστικα» που φιλοξενείται στη Βρέμη γίνεται σαφές ότι δύο από τους πλέον δυνατούς πρωτεργάτες του Γ' Ράιχ, ο Χίμλερ και ο Άλφρεντ Ρόζενμπεργκ (ο ρατσιστής «φιλόσοφος» της ναζιστικής ιδεολογίας), διέθεταν αυτόνομες αρχαιολογικές ομάδες και ανταγωνίζονταν μεταξύ τους για το ποιος θα ανακαλύψει τα περισσότερα αρχαία κειμήλια που υποστήριζαν τις νοσηρές τους φαντασιώσεις. Ο Χίμλερ είχε φτάσει στο σημείο να στείλει μια ομάδα αντρών των SS στο Θιβέτ για να ανακαλύψουν το μυθικό (και χαμένο πλέον) βασίλειο του Σάνγκρι Λα!
Οι περισσότερες πάντως από τις αρχαιολογικού τύπου ανακαλύψεις των Ναζί αφορούσαν σε κεραμικά και κοσμήματα, τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν ως «πειστήρια» των αλλόκοτων ρατσιστικών θεωριών τους...
ΠΗΓΗ
Η «Τελευταία Σταυροφορία»
των Γερμανών για την ανεύρεση
του Άγιου Δισκοπότηρου!
Ο πρωτεργάτης της ναζιστικής θηριωδίας Χίμλερ, την ώρα που αιματοκυλούσε την Ευρώπη, όργωνε την Ισπανία για την ανακάλυψη του απόλυτου χριστιανικού θησαυρού.
Φαίνεται πως το σενάριο της ταινίας «Ο Ιντιάνα Τζόουνς και η Τελευταία Σταυροφορία» βρήκε την έμπνευσή του απευθείας από τους «αρχιτέκτονες» του Γ' Ράιχ!
Μια νέα έκθεση στη Γερμανία για τις αρχαιολογικές αναζητήσεις των Ναζί φανερώνει τον τρόπο που το καθεστώς εγκαινίασε τη «Σταυροφορία» του -καταμεσής του πολέμου- για την ανεύρεση του Άγιου Δισκοπότηρου από τον Μυστικό Δείπνο του Ιησού.
Στη δημοφιλή ταινία άλλωστε του 1989, ο Χάρισον Φορντ -που ενσαρκώνει τον περίφημο κινηματογραφικό αρχαιολόγο- μάχεται λυσσαλέα τους Ναζί στην οδύσσειά του να το ανακαλύψει.
Φαίνεται πως η πραγματικότητα λοιπόν ξεπερνά ακόμα και την πιο αχαλίνωτη φαντασία, με τον διοικητή των SS, Χάινριχ Χίμλερ, να επισκέπτεται άρον-άρον την Ισπανία όταν πίστεψε λανθασμένα ότι το Άγιο Δισκοπότηρο βρισκόταν κρυμμένο σε αβαείο κοντά στη Βαρκελώνη.
Τι το ήθελαν όμως οι Ναζί το Άγιο Δισκοπότηρο; Ο διαβόητος Χίμλερ πίστευε ακράδαντα ότι το θρησκευτικό αυτό αντικείμενο θα βοηθούσε «τη Γερμανία να κερδίσει τον πόλεμο και θα έδινε στον ίδιο υπερφυσικές δυνάμεις»! Σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας δηλαδή...
Τμήματα λοιπόν των SS έψαχναν μάταια για το Άγιο Δισκοπότηρο, με τη χρηματοδότηση της όλης επιχείρησης να είναι αθρόα, καθώς τα πιθανά οφέλη από μια τέτοια αρχαιολογική ανακάλυψη λογίζονταν ανυπολόγιστης αξίας για τους Ναζί: όχι μόνο θα ξανάγραφαν την Ιστορία, αλλά θα αποδείκνυαν σε όλη την ανθρωπότητα ότι ήταν πράγματι η ανώτερη φυλή όλων των εποχών.
Έπρεπε να επιστρατευτεί βεβαίως μια στρατιά από ναζιστές αρχαιολόγους για να αποδειχτεί η άρια προέλευση του Ιησού, κακοποιώντας βάναυσα την Ιστορία, ιδεολογική επένδυση που ολοκλήρωσε με επιτυχία ο Χανς Ράιναρθ, ο αγαπημένος αρχαιολόγος του Χίτλερ. Χτυπώντας λες το μαγικό του ραβδάκι, ο Χριστός ήταν πλέον απόγονος της άριας φυλής, γεγονός που προσυπέγραφαν τόσο ο Φύρερ όσο και ο Χίμλερ. «Ήρθε η ώρα της γερμανικής αρχαιότητας, της γερμανικής προϊστορίας», συνήθιζε να προπαγανδίζει ο Χίτλερ, βλέποντας τους μακρινούς προγόνους της άριας φυλής με τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια να κατοικούν στην αρχαία Παλαιστίνη.
Στην έκθεση «Σκάψτε για τη Γερμανία - Η Αρχαιολογία κάτω από τη Σβάστικα» που φιλοξενείται στη Βρέμη γίνεται σαφές ότι δύο από τους πλέον δυνατούς πρωτεργάτες του Γ' Ράιχ, ο Χίμλερ και ο Άλφρεντ Ρόζενμπεργκ (ο ρατσιστής «φιλόσοφος» της ναζιστικής ιδεολογίας), διέθεταν αυτόνομες αρχαιολογικές ομάδες και ανταγωνίζονταν μεταξύ τους για το ποιος θα ανακαλύψει τα περισσότερα αρχαία κειμήλια που υποστήριζαν τις νοσηρές τους φαντασιώσεις. Ο Χίμλερ είχε φτάσει στο σημείο να στείλει μια ομάδα αντρών των SS στο Θιβέτ για να ανακαλύψουν το μυθικό (και χαμένο πλέον) βασίλειο του Σάνγκρι Λα!
Οι περισσότερες πάντως από τις αρχαιολογικού τύπου ανακαλύψεις των Ναζί αφορούσαν σε κεραμικά και κοσμήματα, τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν ως «πειστήρια» των αλλόκοτων ρατσιστικών θεωριών τους...
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου