Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ "Ν" ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ (Ανήθικο)


ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ "Ν"


ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ "Ν" ΚΑΙ Η. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 
Ν. = Νούς - Νόμος 

. ΚΑΘΕ γράμμα-Ελληνικού Αλφαβήτου ΤΟΥ εκπέμπει ήχο Εικόνα ΚΑΙ 
ΚΑΘΕ λέξης λέξη τέθηκε ΑΠΌ τους «Ονοματοθέτες», νομοθέτες θα τους λέγαμε σήμερα, ΜΕ ακρίβεια 
ΚΑΙ Όχι τυχαία έχει ΚΑΙ Αμεση σχέση Αιτίας και Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και Σημαινομένου. 
Εάν πάμε δε στις Επιστήμες, τα παραδείγματα είναι ατελείωτα και άκρως διαφωτιστικά, ΑΛΛΑ 
ΚΑΙ ΓΙΑ Διδακτικά τις επόμενες γενεές.

Το "Ν" συντονίζει τον εγκέφαλο. 

Σχετικά πρόσφατα (1996) στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-Jurnal στην
Γερμανία, δημοσιεύτηκε 
ΜΙΑ Επιστημονική Εργασία, σύμφωνα με την οποίαν: 
«Η εκφορά του γράμματος« Ν »μεταφέρει οξυγόνο ΣΤΟΝ εγκέφαλο ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ότι τυχαίο 
ΤΟ γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του Αλφαβήτου - ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 
Ελληνικό Αλφάβητο ΜΕ ΤΑ 27 γράμματα ». (Εκτός αυτού στο Χάρβαρτ, ΑΠΌ Ιατρικές έρευνες 
διαπιστώθηκε Ότι Η. απαγγελία Ομηρικών Επών Των ΣΤΟ Μικρογραφία Δοκιμή, εκτός των άλλων, 
κάνει καλό στην καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση ...). 

Και δικαιούμαι να ερωτήσω: Γιατί εμείς γίναμε διώκτες του «Ν»? 
Γιατί θέλομε να φτωχύνομε τον εγκέφαλο των επομένων γενεών στην χώρα μας? 
Ως μάχιμος Εκπαιδευτικός και συγγραφέας επιστημονικού συγγράμματος (ΔΥΣΛΕΞΙΑ, 
Αθήνα 1994, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, 6η Έκδοση σήμερα), νομιμοποιούμαι ΝΑ 
ερωτήσω, αλλά και να προτείνω στο τέλος: 
Η Ελληνική Γλώσσα έχει πάρει πλέον μία μορφή τέτοια που δεν έχει ανάγκη από άλλες ακρότητες. 

Όμως αναρωτιέμαι: Είναι τυχαίο άραγε που καταργήσαμε το γράμμα «Ν» στο τέλος 
(!)! των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν το «εμβαδό», αντί το εμβαδόν 
(Στα σχολικά βοηθήματα όμως διαβάζομε «το εμβαδόΝ», δηλ εκεί διατηρείται το Ν,. 
ενώ το επίσημο Κράτος στα βιβλία (ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) το έχουν καταργήσει! 

Για ποιον λόγο αυτή η ακρότητα: ΓΙΑ ποιον λόγο επίσημα διδάσκομε ΣΤΑ Σχολεία Μας   
Κανόνες Που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα, π.χ. χθες συνάντησα το Δήμαρχο (το φίλο, το Σύμβουλο κλπ. κλπ ...). 
Το γράμμα Ν είναι οργανικό και όταν το κόβομε πονάει. Είναι σαν να κόβομε το δακτυλάκι μας .... 
Εάν κάποιος αντιτείνει ότι αυτό είναι μία ασήμαντη λεπτομέρεια, θα πρέπει να του πούμε ότι 
«η λεπτομέρεια κρατάει τον Παρθενώνα»! 

Να θυμίσω όμως εδώ και το ωραίο, ειρωνικό κείμενο του Οδ Ελύτη τότε:. 
«ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ», όπου καταλήγει: 
«Κανένας Ηρώδης δεν θα τολμούσε να διατάξει τέτοια γενοκτονία, όπως αυτή του τελικού-Ν-, 
εκτός κι αν του λειπε η οπτική του ήχου ... » 

Ο Γ Ρίτσος έγραψε επίσης:... «Και οι λέξεις φλέβες είναι Μέσα τους αίμα κυλάει ...» 

Δυστυχώς, όμως, διαπιστώνομε σήμερα ότι μετά το Νι, έρχεται και η σειρά του τελικού Σίγμα (Σ). 
Κάποιοι δημοσιογράφοι στα κανάλια λένε κιόλας: (!) «η μέθοδο», η «οδό», «! η πλήρη ένταξη» κ.τ.ο. 
Καλλιεργούν ετσι ΕΝΑ αυθαίρετα αρνητικό γλωσσικό πρότυπο στους νέους ΜΕ ΤΗΝ Μας τεράστια 
Δύναμη Των ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΟ Σχολείο ανήμπορο ΝΑ αντιδράσει, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ Κοινωνία ΝΑ παθητικά 
δέχεται περίπου ως μοιραία ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΥΤΗ. 
Μετά από όλα αυτά διατυπώνω την εξής άποψη και καταθέτω στο Συνέδριό σας την δική μου 
«Θεωρία» για το εν λόγω ζήτημα: Διεθνώς μελετάται η μοναδική μουσικότητα της Ελληνικής 
. Γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην πνευματική διαύγεια του ανθρώπου 
. Το γράμμα «Ν» διεγείρει ΤΟΝ εγκέφαλο ενεργοποιεί θετικά ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΑ άνθρωπο σκέφτεται σωστά 

Τό τελικό Σίγμα ηρεμεί ΤΟΝ άνθρωπο. Αυτό το δέχεται και η σύγχρονη Ψυχιατρική. 

Οι Αρχαίοι Έλληνες τα εγνώριζαν όλα αυτά και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μόνον εμείς οι Έλληνες λέμε  
«Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα» και δεν λέμε με άλλα γράμματα, (παρ Που Όλο έχομε στις 
καταλήξεις Των λέξεων ΚΑΙ ΑΛΛΑ Γράμματα), διότι ενεργοποιεί ΤΟ ΝΙ ΤΟ ΝΑ μυαλό Μας σκεφθούμε 
σωστά ΚΑΙ ΤΟ Σίγμα ηρεμεί ΤΗΝ ΨΥΧΗ Μας, αφού μιλήσουμε δημόσια ή ιδιωτικά. 
Η. Σύγχρονη Ψυχογλωσσολογία δέχεται Ότι Η. Γλώσσα ΚΑΙ Η. Σκέψη γεννιούνται ταυτόχρονα ΚΑΙ 
εξελίσσονται παράλληλα και συνιστούν ανά πάσα στιγμή μία αξεχώριστη ενότητα. 
Η Γλώσσα ενσαρκώνει την Σκέψη και η Σκέψη ουσιώνεται σε Γλώσσα. Είναι ένα νόμισμα με τις δύο όψεις του. 
Δεν μπορεί να υπάρχει η μία πλευρά, χωρίς την άλλη. 
Δεν μπορούσε να υπάρξει Ελληνική Σκέψη χωρίς την Ελληνική Γλώσσα. 

Είναι γεγονός ότι η ποιότητα και ποσότητα «καταγραφών» στην Σκέψη προσδιορίζει και το νοητικό επίπεδο κάθε λαού. 
Επομένως και το νοητικό επίπεδο καθορίζει και την ικανότητα της δημιουργίας Πολιτισμού. 
Το Ελληνικόν Αλφάβητον, ΣΤΗΝ Πορεία Των χιλιάδων ετών ΤΟΥ 
ΗΤΑΝ αρχικά: 
Ιδεογραφικό, στη συνέχεια επινοήθηκε το Εικονογραφικό, 
έπειτα φθάσαμε στο Γραμμογραφικό, 
κατόπιν στο Συλλαβογραφικό (Γραμμική Α και Β) ΚΑΙ τέλος 
καθιερώθηκε ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ισχύον Φθογγογραφικό, Που 
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ αξεπέραστοκαι οποίο οφείλεται Η. Δημιουργία Της Ελληνικής Γλώσσας ΚΑΙ ΤΟΥ Ελληνικού 
Οικουμενικού ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. 

Έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε, ως κόρη οφθαλμού, ΤΗΝ 
Ελληνική Γλώσσα ΚΑΙ ΝΑ αντισταθούμε ΣΤΗΝ κακοποίησή Της. 
Σπύρος Μάρκου Διευθυντής 3ου Δημ. Σχολείου Λαρίσης 
====================== 
Καταρχήν είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι στο Αρχαίο Ελληνικό αλφάβητο των 27 γραμμάτων, 
υπάρχει ένα ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ το οποίο θα πρέπει να βρίσκεται στην 14η θέση. 
Πρόκειται βεβαίως για το γράμμα Ν που εισαπέχει 13 ΑΠΌ ΤΟ Γράμματα γράμμα ΠΡΩΤΟ 
ΚΑΙ 13 γράμματα από το τελευταίο. 
Το γράμμα Ν όμως είναι ακριβώς το αρχικό γράμμα της λέξης ΝΟΥΣ. 

Όπως γνωρίζουμε, στην εποχή της Αρχαίας Ελλάδας, ο ΝΟΥΣ εκφράζεται πίσω ΑΠΌ ΤΟ 
ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ πατρός «ανδρών τε θεών τε» του Δία, βασικό Σύμβολο ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ οποίου 
ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ, ο οποίος θα μπορούσε να αναπαρασταθεί θαυμάσια σχηματικά ΜΕ 
ΤΟ σχήμα Που προκύπτει ΑΠΌ ΤΟ Ν. γράμμα. 
Ο ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ λοιπόν Θέμα Της εξέλιξης Της νόησής Μας 
αποτελεί ζητούμενο ΤΟ Που βρίσκεται πίσω ΚΡΥΜΜΕΝΟ 
ΑΠΌ ΤΗΝ πρόθεση Της δημιουργίας Ελληνικού Αλφαβήτου ΤΟΥ! 
ΜΙΑ Μεγάλη έκπληξη Μας περιμένει ΑΝ ΜΕΓΕΘΥΝΟΥΜΕ Αυτο 
ΤΟ γράμμα Ν. , ετσι ώστε ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΝ ολόκληρο 
πίνακα ΤΟΥ Αλφαβήτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...