Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

.. μη μιλάς....


Ποιος είναι αυτός που όταν θέλει κάτι πολύ, όλο το Σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσει?
Φέρτον μπροστά μου, έκπληξη κάνε μου.
Μιλάς για Αγάπη, Δικαιοσύνη , Αλήθεια και Θεό?
Να σου πω εγώ μικρέ μου.





Εγώ να σου πω την Αλήθεια με χρώματα του δειλινού και της νύχτας.
 
Για κάποιους ανθρώπους οι φωτεινές στιγμές είναι διαλείμματα σε μια αδιάκοπη νύχτα.
Ίσα ίσα για να τους τονίσουν τη μοναξιά, την θλίψη, τη μιζέρια και το ψέμα.
Χαιρέκακα παιχνίδια ενός Σύμπαντος σαδιστικού.
 Μιλάς για Αγάπη.
 Και σου απαντώ για ψευδαισθήσεις ανθρώπων που συμβατικά αποκοιμούνται σε παιχνίδια εξουσίας και ασφάλειας...ή αφέλειας.
 Κουρδισμένες σκέψεις ,
προσανατολισμένες στο Βορρά του καθησυχασμού και της ρουτίνας, ενίοτε απορούν στο φως του ήλιου που ανατέλλει ή ενός αστεριού που πέφτει και μετά απλά γυρίζουν πλευρό για να μην ξεφύγει από τα βλέφαρά τους το όνειρο που βιώνουν ως πραγματικότητα.
 Για αυτό σου λέω, μη μιλάς με λόγια στολισμένα και βαμμένα ροζ.


Λύνω τις κορδέλες σου στον άνεμο της θλιμμένης νυχτιάς και αφήνω τους κόκκους της άμμου να κυλήσουν στην κλεψύδρα του χρόνου αδυσώπητα. 
 Κι όσο τα χείλη σου ξεστομίζουν λόγια τρυφερά, τόσο μασώ φύλλα πικροδάφνης για να σωπάσουν τα δικά μου χείλη μην τυχόν και προφέρουν αλήθειες κοφτερές σαν γυαλί. Για αυτό σου λέω... Μη μιλάς.


  ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...